Lavendar Flying Butterfly

tisdag 7 juni 2016

Radiointervju från min lilla täppa!

Imorgon 8/6 blir det radiointervju från min lilla täppa! P4 Östergötland sänder trädgårdsförmiddag med start 10.00. Livesändning med intervju med mig från mina 60 kvadratmeter! Därefter kommer trädgårdsexpert Bengt Lundqvist från Himmelstalunds trädgårdsutbildning och svarar på lyssnarnas frågor. Telefonslussen öppnar 10.30 om du vill ringa in med någon trädgårdsrelaterad fråga! Numret är 011-4954190.
Välkommen att "lyssna på min trädgård"!

2 kommentarer:

Isas Trädgård sa...

Men vad kul Madame - den radiointervjun skulle jag gärna lyssna på !
Hoppas det går att söka på nätet!
Ha de så gott och lycka till !
Kram/isa

Meta sa...

Låter helt spännande, så kul att du får vara med. Får og leta reda på det jag med om det nu går. Lycka till och ha en fin dag
Kram Meta