Lavendar Flying Butterfly

lördag 4 juni 2016

Kan inte få nog!!!

Jag kan inte få nog just nu, av allt det vackra i min trädgård! Min vita ros slänger ut kaskader av väldoftande blommor!
Jag har äntligen kostat på mig en chokladblomma! 
Att odla basilika går strålande i år!
Det mesta har grott bra i år, i växthuset myllrar det av liv.
I kryddbaljan är det full fart! En rosenskära fick också följa med hem!
Och på kvällarna sitter jag mest och dumglor i trädgården och häpnar över all växtkraft!!!!!

Ha det gott! 
Njut, andas!!





1 kommentar:

Meta sa...

Vem gör inte det. En så här fantastisk försommar har jag inte haft på länge. Här sprakar det bland alla växter och pelargonerna njuter i värmen. Så härligt det är.Att se andras växthus hur det växer gör mig så glad. Ska nog ha lite mer nästa år.
Ha det gott och fortsätt njut så länge det varar.
Kram Meta