Lavendar Flying Butterfly

söndag 5 december 2010

Vintern har verkligen tagit sitt grepp om oss tidigt i år..... Jag fryser mest hela tiden... Fast det är mysigt att sitta inne och virka - imorgon blir det en tur till stan för inköp av mer härliga garner!


Veckan som kommer är årets mest intensiva för mig med stora luciakonserter både torsdag, fredag och måndag. Kan inte låta bli att lägga in en bild på mitt favoritluciapynt - det är tredje året i rad som jag visar mitt fina luciatåg tror jag!

Ha en skön vecka önskar

7 kommentarer:

NinaH sa...

Aha! Har ni er luciakonsert redan i veckan?! Jag har "bara" genrepet!;-)
Men en adventskonsert till det. Och sen är det bara två "tillställningar"/konserter till... och sen är det jul (...och lov!!;-)...)
Ja- detta är en intensiv tid! Men mysig också (inte sant?).
Men skönt är det verkligen att få en lugn inne-sittar-dag/kväll... och till exempel virka...!;-) (Och ja- helst bara njuta det vita genom fönstret... på grund av kylan!;-)...)
Ha det fortsatt gott i adventstiden1

Annika Christensen sa...

Jag gillar vintern. VAd fint du visar för oss.
ha en bra vecka
Annika

kullervilla sa...

Härligt luciatåg...
Vacker vinterbild, men tycker det skall bli vår nu :=))
kramiz//kullervilla

bakom berget sa...

Det finaste Luciatåg jag nånsin sett!
Kram Åsa.

Karin sa...

Gillar ditt luciatåg. Nu börjar uppvisningarnas tid. Slutet av terminen blir litet stressig!
Karin

Vardag och flärd sa...

Vilket fint luciatåg - och ovanligt! Vem är tillverkaren?
Det är så vackert ute, rent och fint och stilla (bara kylan håller sig borta).
Kram Eva

lisa sa...

Hi hi, ditt lussetåg var för härligt!
Ha en fin vecka !
Lisa/Lisas trädgård