Lavendar Flying Butterfly

tisdag 21 december 2010

Jag har storfyndat!!!!

För länge sedan såg jag en fotogenkamin i en artikel om ett växthus och sedan dess har jag drömt om en likadan. Jag har kollat Blocket var och varannan vecka under en låååång period utan resultat. Och så helt plötsligt så fanns den där en dag!

Nu har den åkt ända från Borlänge och äntligen är den här, min lilla kamin. 60 cm hög och med ett litet handtag så man kan flytta omkring den och ställa den där man vill. Jag hoppas nu att den inte kommer att lukta för mycket fotogen utan att jag kommer att kunna ha den i växthuset så att jag kan sitta där och fika på tidig vår och höst!
Gullegull så fin den är!

13 kommentarer:

ullis sa...

Det kallar jag fynd! Den lilla kaminen var verkligen supersöt, hoppas att den funkar bra och inte osar för mycket! God Jul
kram Ullis

Gela sa...

Men oooooo vad härlig kamin. Kan tänka mig lyckan att ha igång den en tidig vårdag i växthuset. God Jul/Gela

Sköna o Gröna Ting sa...

Ja jisses vad fin den var, det var värt att vänta på den ju!!!
Den kommer ge dig gó värme under vintern och tidig vår när du traskar ut i ditt växthus:)

Redan nu vill jag önska dig en juvlig jul och hoppas hälsan är med dig.
GOD JUL
Kram
Marianne

kullervilla sa...

Vilket fynd, helt ljuvlig...
kramiz//kullervilla

Sylvia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sylvia sa...

Grattis, det här fina fyndet får väl vara din julklapp till dig själv!!
God Jul!

Karin sa...

Så fin den är! Bra julklapp.
Karin

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Håller med dig, gullefin är den. En sådan hade nog passat mig också :-)
En riktigt God Jul!
Birgitta

Bea sa...

Grattis till det vackra och praktiska fyndet!
Önskar dig en riktigt God Jul!/ Bea

Unknown sa...

Men oj vilken fin och bra kamin! Vill också ha... Ja en god jul! Kramar Anna

LindaLunda sa...

ÅÅhh så vacker!

Isas Trädgård sa...

Hej Madame !
Grattis till kaminen ... du hittade en till slut !

Jag har ju en exakt likadan men vi har inte lyckats klura ut vad det är man skall sätta i den för att den skall suga upp fotogenet så man kan tända den. Satt det någon sådan kvar i din kamin ?

kram/Isa

Drömslöjd sa...

Avundsjuk, jag blir så avundsjuk....:)