Lavendar Flying Butterfly

lördag 27 november 2010

Nu är det dags igen!

Tänk att det går så himla snabbt! Varje år! Dags att ta fram adventsljusstakar och annat fint till advent. Ute ligger snön i tjocka lager och det ser verkligen ut som "hej mitt vinterland".

Förra året köpte jag en ljusslinga i fattigmanssilver som får hänga i köket, den är sååååå fiiiiin! Och så ömtålig att jag gömt den så väl att jag nästan inte hittade den i förrgår när jag letade, jag fick vända ut och in på hela klädkammaren innan mitt väldigt "ömtåliga" gömställe uppenbarade sig!

Ha en riktigt skön första advent!!!!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Den ljusslingan var riktigt, riktigt snygg, och ser mysig ut som tänd också.
Ha en sköön helg!
Camilla

Gela sa...

Underbar ljusslinga. Önskar dig en fin lördagkväll/Gela

Annika Christensen sa...

Det var en fin slinga du fått tag på. Här har det också pyntats lite idag.
Ha en skön kväll
Annika

bakom berget sa...

Vilken söt ljusslinga! Undrar just var man hittar en sån...
Ha en jättefin första advent! Kram Åsa.

Bea sa...

Vacker ljusslinga och förstår att den får vårdas ömt under tiden med förvaring.
Ha en riktigt skön först advent!
Kram /bea

Millan sa...

Så fin den är, förstår att du är rädd om den.
Hoppas du får en skön advent!
Kram

Karin sa...

Härligt med advent! Inte lätt med gömställena...Känner såå igen mig.
Karin