Lavendar Flying Butterfly

lördag 2 november 2013

Nu är det jul igen!

 Fast att det är svårt att tro när man är utomhus i mildvädret så är det faktiskt dags för julmarknad om två veckor hos Violas romantiska hem på Vikbolandet. Har haft lite svårt så här långt att gå loss på de riktigt traditionella julkransarna när det är så varmt ute, så jag har mjukstartat med lite änglatema istället.
 Dessa kransar är "evighetskransar" som man kan spara från år till år och de har zinkskyltar som jag handstämplat. Snart får jag väl ge mig på "juligare" saker, med bara två veckor kvar! Nästa helg blir det godistillverkning: ingen julmarknad utan min smörkola med vanilj!
Marknaden äger rum den 16-17 november!

1 kommentar:

Eva Linnea sa...

Hej VÄXTHUSMADAM! Nu var det länge sen jag var inne hos dig märker jag. Läser i kapp sen i början av september. Kärleken har helt plötsligt dykt upp i mitt liv igen och det har varit fokus på den så att säga ;)
STOR kram från EL
Tyvärr kommer jag inte till Violans julmarknad i år heller.