Lavendar Flying Butterfly

söndag 26 maj 2013

Uterummet och vinnare!

 Idag blir det lite bilder på uterummet och tillkännagivande av vinnaren i utlottningen av trädgårdsredskap! Det är ljuvligt i trädgården och uterummet just nu! Här ovan en bild in genom den öppna dörren med kvällssolen silandes in genom de skira gardinerna, mmmmmmmm!
 På bordet står lite fina blommor: en födelsedagsros från bästa kollegorna och en lila blomma från fina grannar med en önskan om tillfrisknande från min hiskeliga tandepisod!
 Lilla mamma vet hur man köper födelsedagspresenter hon! Här ovan en "display" för mina kryddskyltar som jag kan ha med när jag säljer på marknader, dessutom färdiglaserad i min favoritgrå! Och här nedan en fantastisk hortensia, även den från mor!
Ja, då återstår väl bara att önska er alla en riktigt trevlig mors dag!
Eller vänta, var det något mer....? Jo, just ja, vinnaren förstås! Random räknaren drog en vinnare åt mig och det blev: Maud (utan blogg)! Grattis till dig! Skicka din adress så vidarebefordrar jag den till Fiskars som skickar fina redskap till dig! Tack till alla er andra som deltog i tävlingen!

3 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Ett stort grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning
kram Rosa

Meta sa...

Grattis till vinnaren!
Så fint du har det hos dig med sol också.
ha en fin vecka
kram Meta

Eva Linnea sa...

Halloj! Mina kryddskyltar låg och väntade på mig när jag kom hem från Island. Jättefina!! Inlägg kommer med dem på bild.
Kram från EvaLinnea