Lavendar Flying Butterfly

tisdag 19 mars 2013

Tävling hos mig! Nu ska vi fira!

Läste ett blogginlägg hos en tjej vars blogg fyllde 5 år och hon förundrades över att det gått så lång tid; hon startade ju nyss sin blogg! Jag undrade då hur länge jag haft min blogg och gick in och kollade mitt första inlägg och det visade sig att det är 5 år sedan på tisdag den 26 mars om prick en vecka! Jag måste också få uttrycka min förundran över att det gått 5 år redan! Så många roliga möten bloggen inneburit, både via datorn och "på riktigt"! Så mycket värme, generositet och inspiration det finns "där ute" i bloggvärlden!
Jag vill förstås fira alla er som besökt min blogg under dessa fem år och det gör jag med en liten tävling! Jag lottar ut lite saker från min nätbutik; en liten odlingsdagbok/anteckningsbok att skriva viktiga saker i, ett set med brevkort med fint trädgårdstryck samt en kryddskylt med valfri text.
Dagboken och brevkorten levereras i söt presentförpackning!
Jag kör den gamla vanliga varianten:
Lämna kommentar = en lott
Lämna kommentar + länka till tävlingen med någon av bilderna= två lotter
Lämna kommentar + länka + lägg till dig som följare = tre lotter.

Jag drar en vinnare på lilla bloggens födelsedag på tisdag om en vecka! Tusen tack för alla härliga kommentarer och möten under dessa fem år!

21 kommentarer:

Unknown sa...

Klart jag vill ha chansen att vinna;) tre lotter till mig tack.

Ha en härlig kväll

Berit sa...

Grattis!!!!Klart jag vill vara med:)
3 lotter tack.
Ha en underbar dag!!

Gabriella sa...

Grattis till de 5 åren!
Jag är gärna med och tävlar.
Ha det gott.
gabriella.stenius@hotmail.com

Eva Linnea sa...

Tänk vad tiden går fort när man har trevligt!!! Och det har vi ju i Blogglandet. Är följare av din blogg och kommenterar här, så två lotter till mig, tack. Hoppas på vinst!! Kram EvaLinnea

Mandelhjärta sa...

Stort grattis! :)
Vilken kul tävling!
Jag blir gärna med och provar lyckan med 3 lotter.
Ha en fortsatt bra vecka! :)

Lillys stick o syhörna. sa...

Grattis.
Vill gärna va med på din tävling.
Hoppas på tur.
Ha de gott.
Lilian

Unknown sa...

Såklart jag vill vara med och fira!!
Själv är jag ny i bloggvärlden så några 5 år kan jag inte fira. Men grattis till dig!
Kram Marie

Sofia sa...

Grattis grattis, klart jag är med!
Tre lotter får det bli....
Kram Sofia

Tant Otteskrufv sa...

Jag grattar och tar en lott! Hoppas du fortsätter att glädja oss med fina bilder och inlägg i minst 5 år till :)

Cajsas Faster sa...

Grattis! Tror jag kan vara uppe i 3 år..

Jag tar med mig 3 lotter tack!
Kram Marie

Gunilla sa...

Grattis till 5 år i blogglandia.
Och många härliga inlägg som vi fått ta del av
Jag vill gärna vara med i din utlottning.
3 lotter Tack.

Ha det gott/Gunilla

Luna Ek sa...

Grattis till hela fem år som bloggare. Jag tar en lott, tack! /Luna

Anonym sa...

Grattis! :)
Jag är gärna med och tar en lott :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Rosa i huset i vitt sa...

Klart man vill vara med ..tre lotter tar jag
kram Rosa

Anonym sa...

Klart jag också vill vara med i utlottningen. 3 lotter till mig och stort grattis till fem år i bloggvärlden till dig!!

ela sa...

Följer din trevliga blogg men har ingen egen..........
mvh
elainesbild@yahoo.se

Anonym sa...

Grattis !!
Jag vill jättegärna vara med,tar en lott,Tack !
Må så gott
Kram Caroline
kallstorp112@telia.com

Unknown sa...

Grattis, Grattis! :-)
Vilken otroligt mysig blogg att komma in på!
Jag är gärna med i din tävling, och delar med bild i min egen blogg!
Ha en fortsatt trevlig helg!
/Mvh Karin

Felix sa...

Grattis till hela 5 år i bloggvärlden! Tänk vad tiden går fort när man har kul! Själv har jag bloggat i 3 år. Jag är gärna med och firar i din tävling. Jag tar 3 lotter, länkar och följer dig via Bloglovin.

Påskhälsningar
Elisabet

Ninne sa...

Grattis. Jag har ju följt dej länge o nu så ville jag ju gärna vara med o fira Jag länka dej också härom dagen Alltså 3 lottor-- men när jag nu gick in o titta ser jag att jag nog inte kommenterade här. Är mer än lite vimsig. Nu hoppas jag det är OK inför morgondagens fina dragning.? KRam Ninne

Anonym sa...

Grattis till fem år! Jag vill vara med i utlottningen och vill ha en lott.
Mvh,
Malin
malinkinberg@hotmail.com