Lavendar Flying Butterfly

tisdag 5 mars 2013

Snart smäller det!

 Nu är det länge sedan jag skrev....Har upplevt den värsta influensa jag upplevt i vuxen ålder; 10 dagar fullständigt däckad i sängen och därefter en låååååång vecka med fortsatt halsont och heshet och allmän trötthet.... Behöver jag säga att jag nu är sååååå färdig med den här vintern....?!
 Därför åkte jag så fort jag kunde stå på benen och köpte mig lite vårfägring som nu pryder uterummet! Min fina zinkkorg som är fodrad med mossa fick sällskap av bellis, små påskliljor och penséer. Ett zinkägg fick också ta plats i korgen. Idag har jag haft riktig vårvittring med takdropp och vatten som porlat fram längs gatorna. Jaaaaa tack!

6 kommentarer:

Grön skön passion sa...

Stackare! Akta dig nu för att dra på dig vårförkylning i vårivern.
Din vackra vårkorg får nog upp hoppet och glädjen igen :-)

Kram / Therése

Unknown sa...

Usch inga roliga förkylningar som går nu;( tur att du börjar piggna till och att vår kan köpas när man som mest behöver det;)

Kram
Annie

Rosa i huset i vitt sa...

så vacker vårkorg du har gjort
ha en trevlig helg
kram Rosa

Eva Linnea sa...

Uschiamej, det har varit en väldigt förkyld vårvinter båda här och där har jag hört & läst. Det är den dåliga sommaren, tro mig! Skönt att du är på benen igen. SKöt om dig!
En fin fredag och härlig helg önskar EvaLinnea

Unknown sa...

Fina bilder!
Vi har ingen snö hos oss och det är så skönt! Mina lökar som jag planterade i höstas tittar fram, snödropparna blommar :-)
Fint väder idag men det blåser kallt!
Må så gott!
Kram Marie

katha´s kortmakeri sa...

Skönt att du mår bättre!
Vilket fint zinkägg.
Ha de gott!
Kram Katha