Lavendar Flying Butterfly

söndag 5 augusti 2012

Utflyktstips!

 I förrgår var det bröllopsdag och vi bestämde oss för att vi skulle åka ut till skärgården, det gör vi väldigt sällan! På vägen hem orsakade jag nästan en trafikolycka när jag fick syn på en skylt och vrålade "svääääääng" till familjens stora förskräckelse! På skylten stod det Sofias bod och det är ett ställe jag velat åka till länge! Ibland ser man på en blogg eller en affär att det är precis stället för en själv, att det finns saker som bara vill följa med en hem! Jag hade kunnat shoppa väldigt mycket om jag inte hade haft familjemedlemmar trampandes runt i rastlöshet! Lite saker hann jag få med mig hem och en trevlig pratstund med Sofia hann jag också med! 
Växthuset är en liten dröm!
 Fina gungstolen i Sofias växthus!
 Härligt myller av saker utanför boden!
 En vimpelkrona som numera hänger så här snyggt i mitt uterum! En mystisk strut som nog egentligen inte var till salu fick också hänga med hem. Titta så underbar den är med säckväv och mossa och en murgröna som jag planterade i !
Du som inte kikat in hos Sofia på hennes blogg, gör det här!
Tack Sofia för en mysig stund!

1 kommentar:

Sofia sa...

Men hallå!
Ja, sååå roligt det var att ni stannade till här!!! Och..... hade vi haft lite mer tid så hade vi nog pratat ihjäl varandra!
Det blir ju lätt så när man träffar nån av samma "skrot och korn"... Hi,hi,hi... Kul också att vi har samma bröllopsdag!
tack för reklamen! och kul att se "sina" saker hos nån annan...
Ha det gott!
Kram Sofia
Just det ja... måste bara säga att jag verkligen gillar dina små skyltar där det står "vattna mig" på...