Lavendar Flying Butterfly

onsdag 3 augusti 2011

Utflyktstips!

Här kommer ett utflyktstips till dig som har semester kvar! Åk till Rosengården i Bergslagen om du har möjlighet! En underbart inspirerande trädgård med roliga lösningar för allt möjligt i trädgården! Det finns visningsträdgård, växtbutik, presentbutik med allt som har med rosor att göra och möjlighet att fika/äta lättare lunch! Här kommer lite bilder med fina växtställningar, roliga låtsasväggar i trädgården och underbar utsikt! Åk om du har möjlighet!!!

Klicka på länken ovan för mer information!





10 kommentarer:

Felix sa...

Det här var ju festligt... Vi har varit där i eftermiddag och jag har tagit nästan likadana bilder, och tänkte tipsa på bloggen... ;-) Även om de flesta rosorna är överblommade så kan man hämta många tips och inspiration där. Och det finns ju mycket annat som blommar!

Semesterhälsningar
Elisabet

Felix sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Felix sa...

Hej igen!
Ser att det blir fel tid på kommentarerna. Du kan ändra tidsintällning på bloggen. Det ska vara GMT+01:00 Stockholm. Du hittar det under inställningar - formatering - tidszon.

Hälsningar :-)
Elisabet

Bea sa...

Mysig plats!
Ha en fin dag! /Bea

Isas Trädgård sa...

Hej Madame !

Var där på försommaren och njöt av trädgården och fika !

Har du sett att jag har öppen trädgård för bloggare den 14:e augusti ? Hoppas du har möjlighet att komma ! Maila mig gärna !

Ha det så gott !
Kram/Isa

Cika sa...

Tack för tipset! Får se om detta blir nästa års utflyktsmål för oss.. jag tipsar också om en visningsträdgård på min blogg just nu : ) /Cika

Fröken Dill sa...

Vilken fin blogg! jag hittade just hit.
Kul att du blev trädgårdsintresserad genom en barnbok. Själv tror jag att bilderboken "Herr Grönlund" påverkade mitt odlingsintresse. Det börjar med en tomatplanta och slutar med ett helt jordbruk. När jag blev lite äldre frossade jag i "Linnea planterar".
Många hälsningar från fröken Dill

Merja sa...

Ja det är ett fint ställe för inspiration. Försöker ta mig dit en gång varje sommar. Bor bara några mil därifrån:) Alltid har det hänt något nytt där!
Ha det gott!

Anjas Hill sa...

Oj, så fint det ser ut att vara! Få se om vi styr kosan åt det hållet under augusti! Tack för tipset./Anja

Unknown sa...

ser helt härligt ut!
trevligt veckoslut
susanne