Lavendar Flying Butterfly

torsdag 23 september 2010

Återbruk

Mitt allra bästa fynd som jag hittat till min trädgård har varit i min ägo i snart 15 år. I skogen låg denna underliga tingest som jag inte vet vad det är men som jag är så förtjust i! Jag tror att det är någon form av "slangvinda" för något byggmaterial. Det står ute året om vid min entré med alla möjliga små prylar på.
Min man, som ensam bar hem denna blytunga sak, är nog glad att den blev till så stor glädje! Han hade ont i kroppen läääääääänge efteråt!

6 kommentarer:

Bea sa...

Vackert, massor med detaljer i bilden som gör den otroligt spännande och säkert trevligt vid entrén.
Kram / Bea

Livsnjutaren sa...

Jag tittade efter tegelstenar i skogen på min morgon tur men hittade bara en ölburk;)

Eva Linnea sa...

Återbruk på hög nivå må jag säga! Påhittig ska man nog vara om man är "skrotsamlare". Kul när nå´t gammalt får en ny användning.
Kram

Galtholmen sa...

Du är underbar att kika in hos... tänk tegelstenar har jag ju liggande hur många som helst. Och har jag tänkt på att det går att sätta små plantor i dem????? Nej, alldeles riktigt. Tack för att du får oss andra att tänka "out of the box".
Kram
Ulrika

Katarina sa...

Verkligen en fin blogg. Jag fick ju äntligen mitt växthus klart (nästan) nu i sensommar. Längtar förstås till våren så att jag kan få njuta at det hela sommaren.

Kolla gärna min blogg, så finns där bilder på mitt växthus.

http://blogg.vk.se/katarinahammarstrom

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Fin är det iallafall, vad det än månde vara.
Ha en riktigt go hösthelg,
Lydia