Lavendar Flying Butterfly

lördag 10 mars 2012

Inredning av uterummet!


 Idag har jag varit ute och "provinrett" uterummet! Jag vet att det är mycket jobb kvar och att jag måste flytta allt igen, men jag kan inte låta bli! En fika i solen med te i bästa trädgårdsmuggen har avnjutits!
 Mitt bord med husqvarna symaskinsunderrede fick komma upp på trätrallen.
 Ett fint stilleben uppe på mitt grå skåp.
 Lilla söta kaminen som ska hålla mig varm när kylan kommer framåt höstkanten eller kanske på kyliga sommarkvällar!
 Den här utsikten kommer jag att ha genom glaset när min illrosa ros blommar!
 En liten plåtskylt med violer att hänga på skåpsknoppen!
 Lilla Ozzyhunden inspekterar!

 Tänk att våren faktiskt är på gång!
Ha en fantastisk helg önskar Växthusmadam och lilla Ozzy!


9 kommentarer:

Tant Otteskrufv sa...

Njut! Idag hörde jag duvan som lovade fint väder också i morgon:)

Eva Linnea sa...

Lyckan är ett inglasat uterum!?!? Det kommer att bli så fint. Kram från Eva Linnea

Cajsas Faster sa...

Ser finfint ut!

Nu njuter vi av sol och vår:)

Inger Marie sa...

Sååå fint det ble hos deg:)
Tenk når sommeren er her...et flott rom å nyte dagen i:))

Sofia sa...

Hej på dig!
Så roligt att du hittade in till mig! Välkommen!
Ja, visst är det härligt nu när man får vara ute och fixa igen....
Kram på dig,
Sofia

Théa & Linnéa sa...

Vilket fint uterum! Förstår precis att du vill prova ditt nya mysställe! Njut av våren!
/Karin

Sofia sa...

Hallå igen!
Så roligt att du sett saker du vill ha! Ta bara och maila mig så ska jag svara vad de kostar och så, jag lägger gärna undan....
Adressen är: w126@telia.com
Kraaaaam Sofia

Fröken Dill sa...

Tjusigt!

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Åh så mysigt det ser ut. Underbar kamin! Var har du fyndat den ?
Hoppas du har en skön Påskhelg!