Lavendar Flying Butterfly

måndag 10 maj 2010

Nya kontakter!

Igår när jag stod och sålde på marknaden i Gamla Linköping fick jag kontakt med mångsysslaren Linda Moberg, hon hade bordet bredvid mig.
Linda driver Linda Moberg Kulturproduktion i Norrköping. Hon är utbildad florist som jobbar med kultur, secondhand, blommor och hantverk. Mina kryddskyltar och kryddpinnar fick sig en åktur igår och kommer att finnas i Lindas verkstad/butik på Knäppingsborgsvägen 9 i Norrköping. Den 17 maj kommer Linda att ha öppet 10-20 för en liten invigning av butiken med namn Popsi. Kolla även in Lindas kurser i blomsterbindning på hennes blogg, klicka på länken här ovanför!
Linda kommer också att finnas på vårmarknad på Färgargården i Norrköping den 29/5 kl. 11-16. Då finns mina skyltar med!

Inga kommentarer: