Lavendar Flying Butterfly

torsdag 12 november 2009

Ibland har man bara tur!

Ibland ler lyckan mot en lite extra! Härom dagen vann jag den otroligt fina tesilen och höstte hos Nordingården! Så glad jag blev i höstmörkret! Precis vad jag behöver just nu när november lagt sin gråa filt på mitt huvud! Jag som dessutom är en sådan enorm tedrickare, jag dricker flera liter te varje dag!

Som om det inte var nog med denna härliga vinst; idag när jag gick in hos Lottens vita och gröna så har jag dessutom vunnit en kväll för två personer nästa vecka på Ulriksdals slottsträdgård med trerätters vegetarisk meny och underhållning i, håll i er nu, VÄXTHUSET! TJOHO! Vem bryr sig om höstmörkret nu?!!!

10 kommentarer:

Mia sa...

Vilken turgumma du är. Hoppas du får en helt fantastisk kväll på Ulriksdal, där är ju bara så fint.

Trevlig helg!
Kram Mia

Anjas Hill sa...

Det låter inte helt fel bästa fru Växhusmadam! Vilken tur du har haft! Nu får jag bara önska en underbar kväll för er båda i Ulriksdals slottsträdgårds växthus!
Jo, jo jag säger då det - med underhållning och allt;)!/Anja

kullervilla sa...

Jätte GRATTIS till vinsten, förstår att du är jätteglad.
Glöm inte kameran, så vi också får vara med:=))
Kramiz//kullervilla

NinaH sa...

Nämen kors! Sicken turgumma du också blivit!!;-) Stort grattis till de fina vinsterna!!

Annika Christensen sa...

Oj oj i det växthuset är det nog lite mera mys än i mitt.
Vilken himla tur du haft och det är du verkigen värd.
Njut och du november kan knappas bli bättre eller hur?

Jord under naglarna sa...

Grattis till de fina vinsterna!
Det låter helmysigt med middag i deras växthus och Brunkullans te är mitt absoluta favoritte, dricker det svarta varje dag.

Ha en fin fredag!

Gunilla sa...

Fantastiskt vilken tur att få en sån fin vinst. Verkligen uppiggande i höst mörkret.
Njut av din kväll med god mat och underhållning.

Ha en fortsatt fin dag och trevlig helg

Gunilla

Eva Linnea sa...

Vilken turgumma du är då! På fredag den 13 dessutom!?
Ha en skön & rolig helg.
Kram Eva Linnea

Anns Gröna sa...

Grattis till den fina vinsten!
Är säker att det blir en helt magisk kväll på Ulriksdal.
Önskar dig en riktigt skön helg!
Kram
Ann

Karin sa...

Vad avundsjuk jag blir! Turgumma! Själv dras jag med dis och grått...
Karin