Lavendar Flying Butterfly

tisdag 30 april 2013

Häftig hyacint och vårdemonstration!

 På trädgårdsmässan köpte jag en häftig hyacint som nu sprider sin doft i uterummet. Färgen får väl rubriceras som aprikos, vilket kanske inte är en favoritfärg för mig. Men den såg så söt ut där på mässan och när jag kom hem upptäckte jag ju att mina lerkrukor från Kullabygdens keramik faktiskt också är lite aprikostonade. En fantastisk liten installation blev det med kruka och hyacint!
 Nu ska jag måla plakat inför morgondagen. Då ska jag ut och demonstrera! På min skylt ska det stå "Bu för kalla vårar, ner med dem!!". Någon som vill följa med?

2 kommentarer:

Eva Linnea sa...

Sköna maj välkommen!
Kram från EvaLinnea

Anjas Hill sa...

Jättebra plakat! Självklart följer ja med;)! Ropen skalla: -Sol och värme åt alla! ska stå på mitt plakat;)))!/Anja