Lavendar Flying Butterfly

söndag 17 juni 2012

Ljuva junikväll!

 Nu prunkar trädgården verkligen, pionerna tävlar med aklejorna i min perennrabatt. Mitt fågelbad som jag göt för flera år sedan är glad att få sällskap i rabatten igen, det har stått som en ensam pinne hela vintern!
 Rosorna har inte mått så bra av allt regn som kommit de sista dagarna, men jag hoppas på många blommor utan regn också!
Vattenblänk i trädgården ska man ha många! Det blir insekter och fåglar glad åt och himlen har något att spegla sig i!
Ljuva juni!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, det är verkligen helt underbart just nu.

Ha det bra!
Camilla

Monica sa...

Håller med ljuvliga juni, allt bara blommar och blommar och man bara myser! Fint bad du har. Ha en go vecka kram Monica

Humlans Lott sa...

Väldigt söt litet vattenblänk på pinne. Är i betongtagen och ska nog försöka mig på nåt liknande.

Ha det gott!