Lavendar Flying Butterfly

onsdag 13 juni 2012

Fynd på bakluckeloppis!

 Hittade ett litet fint fönster (utan glas) på bakluckeloppis idag och känner mig så nöjd! Jag älskar att använda gamla fönster för att skapa atmosfär i växthus och uterum! Så fina och användbara! I mitt växthus (som ju är ett vanligt aluminiumväxthus) har jag fönsterramar lutade mot väggarna och låter växter slingra sig upp i dem.
 I uterummet har jag dem lutade på min hylla för att skapa en fin miljö och för att hänga kransar i. Den lilla godingen jag hittade idag har fina gamla beslag och fick genast ta plats i gänget! Det blir nog någon liten krans där alldeles snart! Jag älskar det grånade träet mot allt det vita!

2 kommentarer:

Cajsas Faster sa...

Jag gillar också gamla fönster, med och utan glas.

Var det månne på loppiset i L-köpin? Vilken dag är det på i år? (om det nu var där du var)

Ha en fin solig dag!

Marie

Eva Linnea sa...

Jättefint! Gamla fönster är så användbara. Har sparat mina från fönsterbytet i Nöbbele. Ett har blivit drivbänk. De andra vänta på att få bli växthus.
Kram från Eva Linnea