Lavendar Flying Butterfly

lördag 2 juli 2016

Regntunga skyar

Idag blir det till att beundra trädgården på lite avstånd, en perfekt regndag att mysa i uterummet! Takkronan har dagen till ära fått en ny murgröna planterad i sig!
Min citrus som jag fick i present verkar trivas fint i uterummet och skjuter nya grenar.
Det är så lummigt i trädgården nu, ju längre säsongen går desto mer "Törnrosas slott" blir det över mitt lilla växthus! Rosor och clematis klättrar överallt!!!
Att sitta med en stor mugg te och mysa i uterummet eller växthuset och läsa bok: mer behöver man egentligen inte på sin semester!!
Mina egengjorda växttorn utanför växthuset kommer inom kort att vara helt inklädda i luktärter.
Hoppas att ni alla som läser också myser i regnet idag!!!!




1 kommentar:

Meta sa...

Ja nog myser jag allt finns inte så mycket annat vettigt att göra mellan skurarna och blåsten det är tur att man har växthus att sitta i.
Ha det gott och njut din semester
Kram Meta