Lavendar Flying Butterfly

lördag 29 september 2012

Höstens underbara färger!

 Nu har jag börjat använda mitt fantastiska bord i uterummet och det är så härligt att ha ordentliga arbetsytor där ute! Idag blev det lite kransbindning, små kransar med ljung.
 Lite japanska lyktor har jag också hittat som ska få bli någon form av krans så småningom.
 Det är så mysigt (om än lite kallt!) att stå därute med massor av tända ljus och bara hålla på med underbara material och färger, lite som en vuxenlekstuga!!!
 De här två kransarna har jag hängt på mitt vitmålade vitrinskåp, det blev så fint! Och kolla in färgerna på de japanska lyktorna! Helt fantastiska! Jag skulle vilja göra en fin krans av lönnlöv också innan de trillar av träden, ,men det har regnat så mycket de sista dagarna så det går inte att plocka löv. Hoppas jag hinner innan de singlar ner!
Ha en härlig helg!

7 kommentarer:

Isas Trädgård sa...

Precis så där känner jag också när jag står i växthuset och pysslar och binder kransar !
Visst är det härligt att kunna få ha en lekplats som vuxen !
Fortsätt pyssla och må gott !
Kram/Isa

Anonym sa...

Vad fint o mysigt du har det i ditt nya uterum. Bänken blev ju jättefin! Kransarna också för den delen!

Eva Linnea sa...

Ljungrosa är verkligen urfint! Gul-orange till hösten hör liksom till, även om det inte är mina favoritfärger.
En skön hösthelg önskar Eav Linnea

Inger Marie sa...

Hei:)
Så nydelige kranser du har laget!
Og kjempehyggelig at du blir med på min utlodding:))

Händer på Haga sa...

Vad bra det blev med din ute-arbetsplats! Förstår att du bara vill stå där och skapa. Mycket fint ser jag att det blir. Lycka till med alla marknadsförberedelser.

Jaja sa...

Oh, va fina kransar...jätte jättefina..
Kram vi ses.
Jaja

Karin sa...

Hej! Jättesöta kransar kul med lite nya idéer på höstpyssel, Karin (nu måste jag kolla in din andra blogg också)