Lavendar Flying Butterfly

onsdag 10 juli 2013

Finloppis på Vikbolandet!

Den 20 juli kl. 10-16 är det dags för finloppis på Vikbolandet hos Romatiska ting. Närmare 30 försäljare på gården och Viola håller förstås butiken öppen! Jag kommer att ta med mig lite smått och gott. Mina kryddskyltar ska förstås med, likaså kryddväxter och andra ätliga växter. Översta och nedersta bilden visar små trädgårdsprydnader/trädgårdsskyltar med olika text på allihop, bara att välja sin favorit!
 Idag har jag pysslat med en sak som också ska med och som jag har stora förhoppningar om! Återkommer om några dagar med den när den är klar!

2 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Vad kul att du med ska dit ..jag är också med så då ses vi
ha en trevlig helg
kram Rosa

NinaH sa...

Det är synd att man inte bor närmare er- dig och Violas marknad!! Så fina saker! Nyfiken också på "det andra"!;-)