onsdag 13 mars 2013

Vårmarknad?

Till helgen är det dags för påskmarknad hos Romantiska Ting och i morse låg snön tjock igen..... Det är mer snö nu än när det var julmarknad där! Hoppas det blir sol i alla fall så att man kan få lite känsla av vår! Jag har med lite dörrdekorationer med virkad liten fågel, lite blomarrangemang, lite kransar och så förstås mina krydd-, grönsaks- och orangeriskyltar, för nu kan rent statistiskt inte våren vara så himla långt borta! Om du vill beställa skyltar så finns de även här i min nätbutik! Marknaden pågår både lördag och söndag 16-17/3 kl. 10-16. Välkommen!

5 kommentarer:

Betongglädje sa...

Tittar förbi på lördagen så då ses vi, och ja nu är vädret skit här, borde vara julmarknad i stället ;)
Nejvars men det blir nog vår här också!
Ha det bra o lycka till med försäljning i helgen!
KRAM Camilla

EvaLinnea sa...

Hej! Om du vill kan du lämna min mynta-skyltar hos Viola för jag kommer dit veckan efter. Tyvärr kan jag inte komma på vårmarknadenshelgen.
Kram från EvaLinnea

Anna-Karin, Landet Krokus sa...

Oj vilken trevlig idé med de dekorerade blompinnarna. Jättefina!
Lycka till på vårmarknaden.
Kram,
Anna-Karin

Berit sa...

Lycka till på vår ( jul) marknaden!!
Ha en underbar dag!!

Rosa i huset i vitt sa...

Tittar förbi en sväng..hoppas det inte blir så kallt
kram Rosa