Lavendar Flying Butterfly

lördag 26 februari 2011

Stora beslut....

......kräver stor tankeverksamhet.......
Hos oss har vi ett livsavgörande beslut som vi gått och grunnat på läääääääänge......

Och sedan när man kommer till kenneln så är det liksom iallafall kört - för HUR ska man kunna säga "nej tack, jag tror att vi avstår" när man suttit och gosat med den här lilla varelsen i timmar?!!!!! Även om man är nervös för hur livet ska gå ihop i slutändan med jobb och allt!

Så nu vill jag egentligen bara att alla som är inne på bloggen ska lugna mig och säga att "det är klart att Växthusmadam ska ha en växthushund som sällskap". Snälla.....?!!!

14 kommentarer:

Cajsas Faster sa...

Klart du ska ha sällskap;)

Själv är jag allergisk till barnens förtret..

Lycka till! // marie

Anonym sa...

Klart du ska ha en växthushund!!!
Det kommer att bli den absolut sötaste växthushund vi någonsin har sett. Han är Totalt bedårande, hälsar vi från Lerum

dicentra sa...

Vilken sötnos:-)
det klart ni skall ha honom,vem kan motstå!!!

M-L

Merja sa...

Så söt....svår att motstå:)Klart växthuskaninen ska ha en lekkompis!!!

Vitt hus med svarta knutar sa...

"Det är klart att Växthusmadam ska ha en växthushund som sällskap"...ååå jag skulle också kunna ha en växthushund även om jag ännu inte har något växthus, men någonstans måste man ju börja=)

Önskar dig en fin fortsättning på helgen!
Kram,
Regina

Lotta 8`) sa...

Åhhh..suck.... klart du skall ha sällskap!! Helt underbar :) Fast det blir lite jobb men ni är fler som delar på det gissar jag :) Lycka till!
Härligt pysselrum du fixat i ordning, där kommer dina flinka fingrar att göra mycket fint....eller blir det hundpyssel nu istället? ;)
Ha en skön helg :)

Monica sa...

hmmm! Naturligtvis behöver du en söt liten goding,,,det du får igen av en liten trofast vän är värt mycket!!
Säg ja!
Ha ne go söndag kram Monica

Ester sa...

Ja, men han har ju redan knyckt ditt hjärta! Så det är bara att hämta hem det med hund och allt... Och det kommer säkert att gå kanonbra.
Må så Gott!
Ester

Annika Christensen sa...

Det där känner jag igen precis.
Har man kommit till kennel så går det inte att backa liksom.
Grattis till den lilla godingen.
Annika

Karin sa...

Sååå sööööt!
Karin

Eva Linnea sa...

Det är klart att VÄXTHUSMADAM ska ha ett så gosigt sällskap i växthuset, och utanför med. Får h*n plats sen när h*n har vuxit klart?
Kram från Eva Linnea

Elisabeth sa...

Oemståndlig och bedårande söt.Du lät hjärtat styra. Hur kan det vara fel?

Möllebacken sa...

Såklart du ska ha en växthusmarodör ;)
Vilken underbar blogg du har och var inne och kikade på din butik.
Hur sjutton kan jag ha missat dig????!!
Ha en fin kväll.
Pella

Anna sa...

Jag säger tummen upp för det!!! Han kan bo i Folkungahallen på dagarna.. :) Har ni bestämt nåt än??