Lavendar Flying Butterfly

tisdag 1 februari 2011

Intervju med mig och två andra bloggare!

I det alldeles färska numret av 101 idéer kan du läsa en kort intervju med mig och två andra bloggare (Minna med bloggen Blomsterverkstad och Susanne med bloggen Me and Alice)!

Du kan också läsa ett fantastiskt reportage om Rikke som driver butiken Honning och Flora. Rubriken på reportaget är "Alla kvinnor borde ha ett pysselrum". Denna rubrik har satt griller i huvudet på mig och jag tror att ni ganska snart kommer att få se resultat av dessa griller........ Ett pysselrum är ju PRECIS vad jag behöver!

12 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Nu måste jag skaffa tidningen!
Kram Eva

Sylvia sa...

Det var trevliga artiklar! Och pysselrum, det måste du ju skaffa! Själv har jag ett redan, men där är det ett veritabelt kaos.... :-)

NinaH sa...

Nämen du! Vad kul!! Då får man förstås lov att inköpa den tidningen!;-)

Unknown sa...

Det där är en ny tidning för mig.
Ska minsann ta och kolla upp den.
Ha det bra!
Camilla

Eva Linnea sa...

Kul att få vara med i tidningen!? Ett pyssel/arbetsrum borde som sagt alla ha, även männen. Är det så att kvinnorna har pysselrum, medan männen har arbetsrum? Jag tycker att man ska säga arbetsrum eller kanske ateljé, för det är det det är. BASTA! Det är ju (oftast) ett "riktigt" arbete som utförs och konstverk som framställs. Växthusmadam ska ha en egen ateljé tycker jag.
Kram från Eva Linnea

Anjas Hill sa...

Grattis! Vi håller på att bli "kändisar" hela bunten av bloggare;))!/Anja

Cajsas Faster sa...

Måste jag kolla! Vad roligt och så många i bloggvärlden som blir "kändisar". Roligt!
Skaffa dig en atelje du!
Ha det fint, kram Marie

Merja sa...

Ett pysselrum låter bra! Själv har jag mitt pelagonrum i källaren.Där jag förvarar pellisarna över vintern och har alla trädgårdsprylar och lite annat:)

Unknown sa...

jag har alltid velat ha ett eget rum för alla mina 'saker som kan behövas', men då familjen har varit stor har det inte funnits lediga rum =)
nu har tre töser flyttat ut så nu håller jag på att inreda ett av vindsrummen till min alldeles egna atelje, och jag är vansinnigt lycklig över möjligheten!
grattis till intervjun!
kram
susanne

Millan sa...

Grattis, vad kul för dig. Nu måste jag såklart köpa tidningen.

Visst borde det vara en rättighet med pysselrum åt alla (som vill ha ett)

Ha det gott!
Kram

Annika Christensen sa...

Helt klart behöver varje kvinna ett eget pysselrum....
Skall bli kul att se vad du skall hitta på.
Annika

Gunilla sa...

Ja nu måste jag köpa tidningen.

Visst är det bra med ett eget krypin för då behöver man inte plocka bort efter sig.

ha en fin helg
Gunilla