Lavendar Flying Butterfly

tisdag 6 oktober 2009

10 000 besökare firas med tävling!!!

Tänk vad besöksantalet dragit iväg snabbt! Så roligt att ni är så många som besöker mig och kommer med fina och rara kommentarer! Det måste vi fira med en liten tävling så klart!


1:a pris blir en mobil som kan hänga både ute och inne, ute får den rostig patina. Den jag lottar ut går i gröna toner fast den på bilden är blåtonad.


2:a pris blir ett litet får att sätta i någon kruka. Även denna rostar om den placeras utomhus!


3:e pris blir tre små handstämplade kort till julklapparna! Lämpliga att hänga kring halsen på en god flaska vin!



Skriv en kommentar till inlägget och du får en lott, länka till tävlingen med valfri bild i detta inlägg och du får två lotter! Tävlingen får hålla på till den 20 oktober, alltså två veckor!
Lycka till och stort tack för att ni är så fina och goa som kommer till min sida!!!

38 kommentarer:

Hjärtat Mitt sa...

Hej min vän!
Såklart jag vill vara med och försöka vinna din fina mobil.
Jag länkar så klart.

Det var ett tag sen nu, så jag har lite att läsa ikapp. Men jag tror, att som vanligt, blir det många inlägg sparade som favoriter, att återkomma till :)

Kramar Mari

Med fingrarna i (j)orden sa...

Klart jag vill vinna! Mobilen är särskilt läcker (konstigt att telefoner kallas så?)
Länkar också.
Eva

Handarbete/Pyssel sa...

Fina priser!
Får man ju prova sin tur och se om man vinner!

Sköt om dig!

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Rolig får får jag säga ;O)
Ha en fin dag, petra

Mia sa...

Kan väl inte låta bli att försöka igen... Länkar till tävlingen så klart. Jag är inte det minsta förvånad över antalet beöskare, några av dom är nog mig :)

Gunilla sa...

Klart att jag hemskt gärna skulle vilja äga något av dina fina priser.
Länkar till dig och hoppas på tur.

Ha en jättefin höstdag

Gunilla

Millan sa...

Jag vill gärna vara med och fira din 10000e besökare och kanske kunna vinna nåt av dina fina priser. Självklart länkar jag till dig för att dubbla mina chanser ;)

Karin sa...

Jag är inget undantag, jag vill vinna din läckra mobil!!
Ska försöka länka...
Karin

Tea Lady sa...

Hej igen!

Jag hoppar såklart på din tävling! Jag gillar såna där mobiler som hänger utomhus jättemycket.

Jag länkar med bild i min blogg och hoppas på stor tur!

Kram,
Lena

TYRA Hallsénius Lindhe sa...

Grattis! Och tävlingen måste man ju bara vara med i. Ha det gott/ Tyra

NinaH sa...

Grattis till många besökare!
Och uj, uj, uj! Den utlottningen vill jag inte missa! Länkar (gärna!) till din blog också såklart!

ANNIKA sa...

Klart jag vill va med och tävla...
Grattis till alla besök!
gustafsson.57@hotmail.com

Unknown sa...

Tävling, en dragmagnet som ock jag surrar kring. Måtte turen hålla.

Mia sa...

Oj ja, självklart är jag också gärna med. Du är så duktig, mobilen är bara så fin.

Länkar förstås hos mig.

Kram Mia

Unknown sa...

Oj vilken mysig blogg jag kom till här!!Här har jag inte varit förut.Grattis till dina många besökare till bloggen! Och vilken härlig nätbutik du har med fina och söta små saker till trädgården.

Jag vill gärna vara med i din tävling och länkar naturligtvis på min blogg(högerspalten)En sådan mobil skulle göra sig fint i min trädgård utanför fönstret.Nu får jag hålla tummarna så hårt jag kan:-).
/Kram Karin

mitt gröna hjärta sa...

Så klart man vill vara med och vinna så fina och personliga trädgårdssmycken! Jag länkar och hoppas på tur, ha en skön helg!
Jenny

Anonym sa...

Yo Du gör liksom fina grejer!!!!!

Gummans Trädgård sa...

Tack för "fröpåsetipset" här ska vikas påsar.
Du gör så fina prylar, "braattha" saker.
Ha en trevlig helg.
Ann.

Camilla med Trädgårdsliv & Design sa...

Åh... det vill jag inte missa... så fina priser allt i hop! Kram igen!

jessie sa...

Åh så fina priser! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-fina-priser-1.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Annika Christensen sa...

Visst är det kul att blogga synda att man måste jobba eller hur?
Jag förstår att du har många trogna läsare för det är ju så tipsigt och roligt att titta in här.
Mobilen är underbar så jag hoppas!!!
Ha det gott
Annika

AnnA sa...

Hej!
Läcker mobil, som jag gärna är med att tävlar om.(Även de andra vinsterna är lockande, förstås!)
Och min länk är:
http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2009/10/todays-flowerphalaenopsis-for-sale.html
Ha en trevlig vecka!
hälsn
AnnA

LV sa...

I would love to have something from your country. I love the outside and the mobile would be great in my back yard. As usual, another great post.

Sylvia sa...

Härliga grejer, klart jag vill tävla!

Jord under naglarna sa...

Grattis till fina besökssiffror!
Jag vill gärna vara med och tävla! Jag har länkat hos mig.

Eva Linnea sa...

Hejsan! Nu har jag varit borta i 10 dagar och missat en massa härliga inlägg, men nu läser jag i fatt. Jag vill självklart VINNA i din utlottning, även om det inte är ofta jag vinner. Jag spelar inte heller så ofta så det är väl därför. Länkar från min blogg oxå!
Sköt om dig och tack för veckans tips!
Kram Eva Linnea

hoppetossa sa...

Självklart vill jag också vara med och tävla. 10 000 besökare - härligt!!!
Fru Inez

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-mobil-far-och-kort.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

hej hopp.
vill gärna vara med och tävla.. kram martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

Jag hoppas på turen.

annalena@gmail.com

Anonym sa...

Så klart jag vill ha en chans på den söta mobilen! Även de övriga vinsterna är så rara!

Hoppas, hoppas...

Kram Eva-mari

Merja sa...

Grattis till alla besökande och webbutiken!
Är gärna med och provar lyckan. Länkar också:)

Elina sa...

Hej hej. Vilka fina saker! Häftig design på fåret me förresten. Jag har länkat här till tävlingen:
http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/october/1a-2a-3e-priser.html

Nu hoppas jag bara på vinst!

Ester sa...

Hej!
Det här är första besöket på den här bloggen och det blir garanterat fler! Tack för tetipsen - har en hel del kryddväxter men är dålig på att använda dem. Men nu får det allt bli lite te!
Må så gott!
Ester

syster yster sa...

jag länkar så klart gillar din sida och jag vill självklart vara med och tävla om den fina mobilen.

evamar - tävlingsblogg sa...

Jag är gärna med och tävlar om de fina priserna och länkar också:

http://evamar.blogg.se/2009/october/mobil-mm-20-oktober.html

Carita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Länk: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/mobil-far-eller-handstamplade-kort.html

Anita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

anonitota@comhem.se