Lavendar Flying Butterfly

söndag 21 oktober 2012

Lördagsutflykt!

 I går gjorde jag en liten utflykt ut på den östgötska landsbygden och besökte gårdsbutiken Romantiska ting. Med hem följde mindre saker än vad jag egentligen hade kunnat tänka mig att köpa, det fanns så mycket fint! Den här stora terrinen fick följa med. Till jul ska den fyllas med mossa och hyacinter, men just nu får den innehålla ett litet höststilleben!
Jag var där och "spionerade" lite inför julmarknaden den 17-18/11 då jag ska vara med och sälja. Det kommer att bli supermysigt! Jag ska "dela garage" med Sofia som driver bloggen Sofias bod!
 Med hem följde också en plåtlåda med text. Jag har lite förkärlek för bruksföremål som jag sedan kan använda mig av när jag säljer på marknad. Den här  blir perfekt att ha plantor i. Dessutom passar den jättefint på min grålaserade odlingsbänk! Om du vill se en liten försmak av vad jag kommer att ha med på marknaden så kan du titta här,  här och här!

2 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Så höstfint!

Nina i Vinglagården sa...

Så underbara saker! Gissa hur det började klia på fingertopparna! Sparade alla dina länkar som favoriter nummer 1!!! Jag tillbringar dessa dagar 100% min tid som bondamora och då blir det massavis med tid för pyssel! Man gör bara vad man har lust för stunden!

Tack för allt underbara och lycka till i marknaden!